Nabídka partnerství a prezentace
Název akce: XXIX. Sjezd Společnosti rehabilitační a fyzikální medicíny
Pořadatel: Lázně Luhačovice, a.s.
Termín: 6. - 8.6.2024, odborný program 7.6. - 8.6.2024
Místo konání: Kulturní a kongresové centrum Elektra Luhačovice
Adresa: Masarykova 950, 763 26 Luhačovice
Kontaktní osoba: Andrea Nucová
Kontakt: tel. 731605992, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz
Termín objednávky služeb dle níže uvedené nabídky: 10.5.2024
Zrušení výstavní plochy: od 11.5.2024 100% storno poplatek
Platební podmínky: Zálohová faktura v plné výši všech služeb musí být uhrazena nejpozději do 14 dní před začátkem akce. Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.
Partnerství akce - partnerské balíčky
1. HLAVNÍ PARTNER SJEZDU | 66 000 Kč bez DPH / 2 640 EUR | OBSAZENO |
---|
- pronájem výstavní plochy – 4 m2 ve 2. podlaží u kongresového sálu
- Wi-Fi
- vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V
- 4x vystavovatelské průkazy, 4 vstupenky na společenský večer s rautem
- uvedení partnera v tištěném programu konference (zaslání loga ve formátu PDF do 30.4.2024, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
- projekce dodaného reklamního spotu v délce 30 s (zaslání spotu s nastaveným časovačem ve formátu ppt., pptx., nebo mp4 do do 17.5.2024, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
- umístění 1 reklamního banneru nebo roll-up každý max. 2 m2 v kongresovém sále
- umístění 1 reklamního banneru nebo roll-up každý max. 2 m2 na chodbách kongresových prostor
- prospektová služba - vložení prospektu, reklamního předmětu nebo vzorku produktu do konferenční tašky, která bude předána účastníkům při registraci (dodání nejpozději do 17.5.2024 na adresu: Společenský dům, Andrea Nucová, Lázeňské náměstí 127, 763 26 Luhačovice)
- přednáška v hlavním programu v pátek 7.6.2024 (10 min. odpolední blok)
- navazující firemní workshop v salonku Elektra za sálem o přestávce hlavního programu v délce 30 min. - pátek 7.6.2024
2. PARTNER SJEZDU | 46 000 Kč bez DPH / 1 840 EUR |
---|
- pronájem výstavní plochy – 6 m2 ve 2. podlaží u kongresového sálu
- Wi-Fi
- vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V
- 4x vystavovatelské průkazy, 4 vstupenky na společenský večer s rautem
- uvedení partnera v tištěném programu konference (zaslání loga ve formátu PDF do 30.4.2024, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
- projekce dodaného reklamního spotu v délce 30 s (zaslání spotu s nastaveným časovačem ve formátu ppt., pptx., nebo mp4 do do 17.5.2024, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
- umístění 1 reklamního banneru nebo roll-up max. 2 m2 v kongresovém sále
- umístění 1 reklamního banneru nebo roll-up max. 2 m2 na chodbách kongresových prostor
- prospektová služba - vložení prospektu, reklamního předmětu nebo vzorku produktu do konferenční tašky, která bude předána účastníkům při registraci (dodání nejpozději do 17.5.2024 na adresu: Společenský dům, Andrea Nucová, Lázeňské náměstí 127, 763 26 Luhačovice)
3. PARTNER SETKÁNÍ ZÁSTUPCŮ AKREDITOVANÝCH PRACOVIŠŤ RFM | 40 000 Kč bez DPH / 1 600 EUR |
---|
- prezentace na setkání zástupců akreditovaných pracovišť ve čtvrtek 6.6.2024 v 19:10 (10 minut)
- pronájem výstavní plochy ve 2. podlaží – 4 m2
- Wi-Fi
- vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V
- 4x vystavovatelské průkazy, 4x vstupenky na Společenský večer s rautem
- uvedení partnera v programu konference (zaslání loga ve formátu PDF do 30.4.2024, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
- projekce dodaného reklamního spotu v délce 20 s (zaslání spotu s nastaveným časovačem ve formátu ppt., pptx., nebo mp4 do 17.5.2024, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
- umístění 2 reklamních bannerů nebo roll-up každý max. 2 m2 na setkání akreditovaných center
4. PARTNER SETKÁNÍ ZÁSTUPCŮ REHABILITACÍ CEREBROVASKULÁRNÍCH CENTER | 36 000 Kč bez DPH / 1 440 EUR |
---|
- prezentace na setkání zástupců rehabilitací cerebrovaskulárních center v pátek 7.6.2024 v délce 10 min
- pronájem výstavní plochy – 4 m2 salonek 2. podlaží
- Wi-Fi
- vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V
- 2x vystavovatelské průkazy, 2 vstupenky na společenský večer (průkazy a vstupenky nad stanovený počet je třeba doobjednat za poplatek)
- uvedení partnera v programu konference (zaslání loga ve formátu PDF do 30. 4. 2024, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
- projekce dodaného reklamního spotu v délce 20 s (zaslání spotu s nastaveným časovačem ve formátu ppt., pptx., nebo mp4 do 17.5.2024, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
5. PARTNER SPOLEČENSKÉHO VEČERA | 36 000 Kč bez DPH / 1 440 EUR |
---|
- pronájem výstavní plochy – 4 m2 salonek 2. podlaží
- Wi-Fi
- vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V
- 4x vystavovatelské průkazy, 4 vstupenky na společenský večer (průkazy a vstupenky nad stanovený počet je třeba doobjednat za poplatek)
- uvedení partnera v programu konference (zaslání loga ve formátu PDF do 30. 4. 2024, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
- projekce dodaného reklamního spotu v délce 20 s (zaslání spotu s nastaveným časovačem ve formátu ppt., pptx., nebo mp4 do 17.5.2024, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
- umístění 2 reklamních bannerů nebo roll-up každý max. 2 m2 na společenském večeru
6. PARTNER OBČERSTVENÍ | 28 000 Kč bez DPH / 1 120 EUR |
---|
- pronájem výstavní plochy – 4 m2-salonek 2. podlaží
- Wi-Fi
- vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V
- 2x vystavovatelské průkazy, 2 vstupenky na společenský večer (průkazy a vstupenky nad stanovený počet je třeba doobjednat za poplatek)
- uvedení partnera v programu konference (zaslání loga ve formátu PDF do 30.4.2024, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
- projekce dodaného reklamního spotu v délce 20 s (zaslání spotu s nastaveným časovačem ve formátu ppt., pptx., nebo mp4 do 17.5.2024, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
- umístění 2 reklamních bannerů nebo roll-up každý max. 2 m2 v předsálí v době přestávky (coffee break)
Prezentace - samostatné služby
1.VYSTAVOVATEL 2.p. |
Umístění na konferenci ve 2. podlaží dle volné kapacity 22 000 Kč bez DPH vč. individuálně objednaného vybavení sektoru / 880 EUR |
---|
- výstavní plocha 4 m2
- vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V
- 2x vystavovatelské průkazy, 2 vstupenky na společenský večer s rautem (nad stanovený počet je třeba doobjednat za poplatek)
2. VYSTAVOVATEL 1.p. |
Umístění na konferenci v 1. podlaží (tonážní omezení vybavení) 17 000 Kč bez DPH vč. individuálně objednaného vybavení sektoru / 680 EUR |
---|
- výstavní plocha 4 m2
- vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V
- 2x vystavovatelské průkazy, 2 vstupenky na společenský večer s rautem (nad stanovený počet je třeba doobjednat za poplatek)
2. INZERCE (v programu konference) |
od 3 500 Kč bez DPH / od 140 EUR |
---|
- Vnitřní strana obálky - celá strana A5 barevně - 5 000 Kč bez DPH / 200 EUR
- Vnitřní strana obálky - 1/2 strany A5 na šířku barevně - 2 500 Kč bez DPH / 100 EUR
- Zadní strana obálky - celá strana A5 barevně - 7 000 Kč bez DPH / 280 EUR
- Zadní strana obálky - 1/2 strany A5 na šířku barevně - 3 500 Kč bez DPH / 140 EUR
Požadavky na zpracování inzerce: formát PDF v objednaném rozměru, fonty převedené do křivek, barevný režim CMYK, rozlišení 300 DPI.
Dodání nejpozději do 30.4.2024 na e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz
3. PROSPEKTOVÁ SLUŽBA | 3 000 Kč bez DPH / 120 EUR (tiskovina/reklamní předmět či vzorek) |
---|
Vložení prospektu, reklamního předmětu nebo vzorku produktu do konferenční tašky, která bude předána účastníkům při registraci.
Dodání nejpozději do 17.5.2024 na adresu: Společenský dům, Andrea Nucová, Lázeňské náměstí 127, 763 26 Luhačovice
4. REKLAMA V KONGRESOVÉM SÁLE |
projekce reklamního spotu 20 s. 3 000 Kč bez DPH / 120 EUR |
---|
Projekce dodaného reklamního spotu v délce 20 s.
Zaslání spotu s nastaveným časovačem ve formátu ppt., pptx., nebo mp4 do 17.5.2024 na e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz
5. UMÍSTĚNÍ ROLL-UP BANNERU MIMO VÝSTAVNÍ PLOCHU |
od 3 000 Kč bez DPH / od 120 EUR |
---|
- v hlavním kongresovém sále - 6 000 Kč bez DPH / 240 EUR
- na chodbách kongresových prostor - 3 000 Kč bez DPH / 160 EUR
Umístění je možné dle kapacitních možností.